• Contact

Veelgestelde vragen

                        
- Wat zijn de openingstijden van jullie showroom?
Maandag t/m donderdag  09.00 - 16:30 uur
Vrijdag  09.00 - 14.30 uur


- Wat is de levertijd?

De Toekomst streeft ernaar om binnen 12 tot 14 weken uw fauteuil of bank bij uw dealer af te leveren. De Toekomst geeft de exacte levertijden regelmatig door aan haar dealers. Zij kunnen u altijd precies vertellen wanneer uw bestelling wordt geleverd.


- Waar kan ik De Toekomst meubelen bekijken?
U kunt De Toekomst meubelen bekijken bij een Toekomst dealer bij u in de buurt, al onze dealers kunt u vinden op de website.


- Waar kan ik terecht als er iets niet in orde is met mijn meubel?
Meubelfabriek De Toekomst streeft dagelijks naar het afleveren van perfecte producten. Er kan echter altijd iets misgaan. Dat lossen we dan graag voor u op. U kunt via uw dealer waar u de overeenkomst mee heeft afgesloten een serviceaanvraag indienen.


- Hoe weet ik of mijn favoriete model te zien is bij een dealer?
Wanneer u vooraf contact opneemt met uw dealer voorkomt u teleurstellingen.


- Uit welke stoffen of leersoorten kan ik kiezen?
De Toekomst meubelen zijn leverbaar in vele stoffen en leersoorten. Uw Toekomst dealer laat u graag zien wat de mogelijkheden zijn.


- Kan ik rechtstreeks bij De Toekomst bestellen?
Nee, consumenten kunnen niet rechtstreeks bij ons kopen. U kunt onze producten kopen bij een meubelspeciaalzaak bij u in de buurt. Kijk bij "Dealers" op deze website voor het dichtstbijzijnde verkooppunt. Deze dealers hebben alle expertise in huis om u van begin tot eind goed te begeleiden.


- Staan alle modellen op de showroom?
Over het algemeen staan alle modellen die op dit moment in collectie zijn, in onze showroom. Voor de zekerheid is het wel verstandig vooraf te informeren als u een specifiek model wilt zien.



- Bij een model kan ik geen PDF informatieblad downloaden?
De Toekomst streeft ernaar om het juiste Pdfinformatie blad per model te tonen, toch kan door snelle ontwikkelingen en/of wijzigingen een situatie ontstaan dat de informatie niet up-to-date is.

- Staat uw vraag er niet bij?

Dan kunt u middels ons contactformulier uw vraag stellen. Dit formulier is niet bestemd voor service aanvragen. En zal ook niet beantwoord worden.